معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در اجرای طرح‌های توسعه‌ای به خصوص در مناطق شهری، رعایت حریم‌های قانونی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در کارگروه امور زیربنایی اظهار داشت: در اجرای طرح‌های توسعه‌ای به خصوص در مناطق شهری، رعایت حریم‌های قانونی مرتبط با فعالیت دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسانی مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: در همین راستا باید پاسخ استعلام دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان بروز باشد.

نظری اضافه کرد: برای تسریع در روند تصویب طرح‌های توسعه‌ای باید نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات‌رسان، با اطلاعات به روز و حساسیت بالا در نشست‌های مرتبط با کارگروه امور زیربنایی حاضر شوند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: ۱۷ مکان برای راه‌اندازی شهرک‌های کشاورزی و دامپروری در استان شناسایی شده است.

نظری گفت: طرح این مکان‌های شناسایی شده، برای انجام مطالعات اولیه در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: پیش از این ۱۰ شهرک کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری شناسایی و فعال شده است.

اعضای کارگروه امور زیربنایی چهارمحال و بختیاری در پایان کلیات اجرایی هشت طرح در حوزه‌های پرورش گوسفند داشتی، مجتمع خدماتی رفاهی، آرامستان لردگان به وسعت ۷۷ هزار مترمربع، پارکینگ ماشین‌آلات سنگین شهر نقنه به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، حمل و نقل و انبارداری شهرداری نقنه به وسعت ۳۲ هزار مترمربع، طرح هادی شهر بازفت به مساحت ۷۴.۹ هکتار با نرخ رشد ۲.۸۴ درصد و جمعیت پیشنهادی دو هزار و ۷۳۸ نفر در افق سال ۱۴۱۰ را تصویب کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار