مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان سرخه از توقیف یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق خبر داد.

اسدالله سرکبیری مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: یک کامیون حاوی چوب قاچاق توسط مامورین پاسگاه افتر و ماموران گشت یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه متوقف شد.

او افزود: ماموران پاسگاه افتر و یگان حفاظت منابع طبیعی سرخه در روز گذشته در محور سرخه_فیروزکوه به یک دستگاه کامیون حمل چوب مشکوک و ضمن بازرسی و بررسی مدارک و مجوز حمل، آن را متوقف کردند.

مسئول یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد بار چوب کامیون از نوع درختان جنگلی قاچاق بدون مجوز قطع و پروانه حمل شامل گونه آکاسیا به وزن ۱۵ تن و ارزش ۱۹۸ میلیون ریال بود که از استان مازاندران به مقصد شرکت نقطه چوب شهرک صنعتی سمنان در حال حرکت بود.

سرکبیری با بیان اهمیت حفاظت از درختان جنگلی و برخورد قانونی با متخلفان و قاچاقچیان چوب، تصریح کرد: نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار تخریب، تصرف زمین ملی، آتش سوزی و قطع درختان جنگلی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۰۴ هستند.

 انتهای پیام /  گ

برچسب ها: قاچاق ، منابع طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.