رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان با اشاره به اقدامات خوب بسیج حقوقدانان استان، از راه اندازی کانون بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی تقی زاده، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان کرمان در دیدار با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله استان کرمان، ضمن قدردانی از اقدامات جهادی بسیج حقوقدانان استان در زمینه آگاهی بخشی حقوقی، کاهش ورودی پرونده‌ها و ارتقای فرهنگ قانون مداری در جامعه گفت: قطعا شورا‌های حل اختلاف از ظرفیت‌های خوب بسیج حقوقدانان استان برای  اهداف این مجموعه استفاده خواهند کرد.

او افزود: اعضای شورای حل اختلاف با روحیه بسیجی خود، همواره در میدان هستند و تلاش می‌کنند تا فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در زمینه خدمت مومنانه از طریق ایجاد صلح و سازش در جامعه و تلاش برای تحکیم خانواده، عملیاتی شود.

تقی زاده از تشکیل کانون بسیج حقوقدانان شورا‌های حل اختلاف در استان کرمان خبر داد و  بیان کرد: لازم است در مجموعه شورا‌های حل اختلاف نیز از ظرفیت بسیجیان استفاده شود و کانون بسیج حقوقدانان با استفاده از ظرفیت اعضای شورای حل اختلاف، خدمات حقوقی و مشاوره‌ای لازم را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار