کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش برف در هشت شهرستان خراسان رضوی از دوشنبه شب آغاز شده که بیشترین برف در قوچان با ارتفاع سه سانتی‌متر به زمین نشسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بارش برف در هشت شهرستان خراسان رضوی از دوشنبه شب آغاز شده است،گفت: طی این مدت در شهرستان‌های قوچان، مشهد، درگز، کلات نادر، چناران، نیشابور، فریمان و تربت‌حیدریه برف به زمین نشسته که پس از قوچان بیشترین برف در چناران با ۲ سانتی‌متر ارتفاع ثبت شده است.

او افزود: ارتفاع برف در مشهد، نیم سانتی‌متر بوده است.
 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران نیز طی این مدت در ۱۵ شهرستان خراسان رضوی گزارش شده که بیشترین آن در قوچان با ۶ میلیمتر ثبت شده است.

اثمری بیان کرد: بارش‌های برف و باران که از عصر یکشنبه این هفته همراه با افت دما، وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی در این استان آغاز شده است تا ظهر امروز پایان می‌یابد، ولی بارندگی دوباره روز چهارشنبه در نواحی شمالی و شمال غرب استان دور از انتظار نیست.

او با اشاره به ماندگاری دمای هوای سرد در خراسان رضوی تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد چهار درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که تا پایان این هفته  با نوسان یک تا ۲ درجه‌ای همراه است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد سه درجه زیر صفر بود که طی شب‌های آینده تا چهار درجه زیر صفر هم می‌رسد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.