تیم‌های استارتاپ حوزه شیلاتی مرکز رشد دانشگاه چابهار آغاز بکار کرد

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: تیم‌های استارتاپی و شتاب دهنده در حوزه شیلاتی با تمرکز بر صید و صیادی در بخش تحقیقات مرکز رشد این دانشگاه شروع به فعالیت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ناصر آبروش سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار به مناسبت هفته پژوهش در بازدید از ظرفیت‌های مرکز تحقیقات شیلات سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های شیلاتی بویژه صید و صیادی از مهمترین مزیت شهرستان چابهار است که به همین منظور دانشگاه بین المللی چابهار در سال «جهش تولید» بستر لازم جهت آموزش و مهارت آموزی به صیادان و علاقمندان به فعالیت‌های شیلاتی را در مراکز رشد دانشگاه فراهم ساخته است.

او افزود: بر اساس توافق‌های صورت گرفته بین دانشگاه بین المللی چابهار و مرکز تحقیقات شیلاتی آب‌های دور و حمایت سازمان منطقه آزاد، مقرر شده است که دفتر آموزش و مهارت آموزی مباحث شیلاتی به صیادان و علاقمندان به فعالیت‌های صید و صیادی در مرکز رشد این دانشگاه مستقر شود.

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار ادامه داد: در بخش تحقیقات مرکز رشد دانشگاه بین المللی که بخش تحقیق و توسعه است تیم‌هایی تشکیل می‌شوند و فعالیت شان را بر مبنای توانمندسازی و نوآوری آغاز می‌کنند.

او تصریح کرد: تیم‌های تشکیل شده در مراکز رشد، استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌هایی خواهند بود که در حوزه صید و صیادی شهرستان چابهار به منظور توسعه اقتصادی کشور نقش موثری را ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار