رئیس ورزش و جوانان سمنان گفت: به منظور جبران بخشی از خسارت باشگاه‌های ورزشی از سوی وزارت ورزش و جوانان شرایط جدید دریافت تسهیلات اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین زیاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: به منظور جبران بخشی از خسارت باشگاه‌های ورزشی در نتیجه تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا، از سوی وزارت ورزش و جوانان شرایط جدید دریافت تسهیلات اعلام شده است.

او افزود: موسسان، مدیران و مربیان شاغل در باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز، حتی اگر فاقد کدکارگاهی (بیمه تامین اجتماعی) باشند، مشمول این تسهیلات می‌گردند.

زیاری اظهار داشت: این وام با بهره ۱۲ درصد و مهلت تنفس شش‌ماهه در نظر گرفته است و در این طرح مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال به ازای هر نفر در نظر گرفته می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان گفت: همچنین اشخاصی که قبل از این دستورالعمل از تسهیلات مربوط به مشاغل و رسته‌های آسیب دیده از کرونا استفاده نموده‌اند چنانچه مجددا درخواست اخذ تسهیلات نمایند، پرداخت ما به التفاوت مبلغ درخواستی در قالب تسهیلات جدید، امکان پذیر خواهد بود.

او تاکید کرد: لازم است متقاضیان تا پایان هفته جاری و به قید فوریت نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز در سامانه میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش به آدرس sd.msy.gov.ir اقدام نمایند.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.