سرپرست اداره هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: ۵۵ واحد مسکونی همزمان با طرح‌های کشوری به مددجویان واجد شرایط در استان تحویل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رعنا سورمه سرپرست اداره هماهنگی موسسات غیردولتی مشارکت های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: تحویل نمادین این واحد‌ها به دلیل شیوع کرونا از طریق ویدئوکنفرانسی و در منزل یکی از توانخواهان شهرستان مهدیشهر و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شد.

او بیان کرد: همزمان در سراسر کشور و با حضور قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور و از طریق ویدئوکنفرانس یکهزار و ۹۴۳ واحد مسکن مددجویی به توانخواهان تحت حمایت تحویل شد که از این تعداد ۵۵ واحد سهم استان سمنان بود.

او تاکید کرد: واحد‌های تحویل شده در این دوره به توانخواهان تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان در شهرستان‌های شاهرود، دامغان، مهدیشهر و گرمسار بود.

سورمه افزود: این واحد‌ها در قالب طرح مسکن مهر، خودمالکی و تعاونی بود و یکی از اهداف اصلی سازمان بهزیستی در امر مددجویی تامین مسکن و زیرساخت‌های لازم در این بخش است که در چند سال اخیر گام‌های مهم و موثری در این بخش برداشته شد.

سرپرست اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌ها مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان سمنان با اشاره به ارائه تسهیلات ودیعه مسکن به ۳۴ نفر به ارزش پنج میلیارد ریال، کمک بلاعوض اجاره مسکن به ۶۸ نفر به ارزش بیش از سه میلیارد ریال در هشت ماه نخست امسال اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۱۴۱ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه، خودمالکی و مسکن مهر به توانخواهان تحت حمایت در استان سمنان با ارزش ریالی بیش از هشت میلیارد ریال واگذار شد.

او با اشاره به ساخت ۳۴۰ واحد مددجویی در استان ابراز داشت: میانگین میزان پیشرفت ساخت این واحد‌ها اکنون ۶۰ درصد است و امید است با تامین زیرساخت‌های لازم بخشی از این واحد‌ها را تا پایان سال و بخش دیگر را در سال آینده تحویل جامعه هدف بشود.

سرپرست اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌ها مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی استان سمنان خواستار مشارکت بیش از پیش خیرین در بخش مسکن و اشتغال مددجویی شد و گفت: خیرین بازوان توانمند بهزیستی در رسیدن به اهداف عالیه سازمان هستند که بدون حضورشان وظایف سنگین اجتماعی به هدف نمی‌رسد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار