نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، گفت: معلمان در تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان همواره نقشی تعیین کننده داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، با اشاره به نقش موثر فرهنگیان در فرهنگ سازی و تعالی جامعه گفت: معلمان در شکل گیری انقلاب و جهت دهی به افکار و پرورش ذهنی دانش آموزان بسیار موثر بوده اند و ما هم شکل گیری باور‌های مذهبی و انقلابی خودمان را تا همیشه مدیون معلمان هستیم.

او گفت: کشور ما کشور ارزش ها است هر چند متاسفانه به علت مشکلات اقتصادی و معیشتی بعضی از نقش‌ها و جایگاه‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است، اما همه باید بکوشیم معلمان به جایگاه واقعی خود دست یابند.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلات تعدادی از مدرسه ها، افزود: بخش عظیمی از جمعیت کشور ما به نوعی با آموزش و پرورش در ارتباط هستند که بیانگر تاثیرگذاری دستگاه تعلیم و تربیت در جامعه است.

حجت الاسلام جلالی بیان کرد: تاسیس دانشگاه فرهنگیان و استخدام نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش از این مسیر یکی از اتفاق‌های موثر به منظور رشد نظام تعلیم و ترتیب در سال‌های اخیر بوده است.

او افزود: ما در مجلس تلاش می‌کنیم برای حمایت از فرهنگیان و دانش آموزان هر جا نیاز به قانون گذاری خاصی یا اصلاح قانون باشد در خدمت باشیم و امیدواریم همه اقشار بتوانند در کنار معلمان باشند و نقش خود را در تکریم آن‌ها به درستی ایفا کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار