رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: اعتبار وکالت‌نامه‌های معاملاتی خودرو به میزان تعطیلات کرونایی در خراسان رضوی تمدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حمید رضا دهنوی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: اعتبار وکالت‌نامه‌های معاملاتی خودرو به میزان تعطیلات کرونایی تمدید می‌شود و شهروندان در این خصوص نگران نباشند.

او افزود: مراکز تعویض پلاک طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، در جریان اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تعطیل شده‌اند و این امر نگرانی خریداران وکالتی خودرو را به همراه داشته است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی ادامه داد: به اندازه روز‌های تعطیل به اعتبار وکالت‌نامه‌های فروش خودرو افزوده می‌شود و خریداران پس از تعطیلات کرونایی می‌توانند نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند.
 

بیشتر بخوانید


دهنوی بیان کرد: نوبت‌ دهی خدمات‌ در مراکز تعویض پلاک مشهد فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود و پس از پایان محدودیت‌ها، متقاضیان باید نسبت به نوبت‌گیری اینترنتی اقدام کنند.

او تصریح کرد: این هفته نیز طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد از دیروز در چهار شهر مشهد، قوچان، خلیل‌آباد و سبزوار که وضعیت قرمز کرونایی دارند و نیشابور با وضعیت نارنجی بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ادامه می‌یابد.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار