در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در اراک از دانشجویان برتر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مراسم گرامیداشت روز دانشجو در علمی کاربردی قوه قضائیه استان مرکزی در اراک برگزار و در این مراسم از دانشجویان رتبه‌های برتر دانشگاهی، علمی و فرهنگی تجلیل شد.

حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری استان مرکزی در این مراسم با بیان اینکه باید فعالیت‌های دانش محور در همه حوزه‌ها تداوم یابد گفت: دشمن در صدد حذف کسانی است که این اقتدار نظامی را خلق کرده‌اند و می‌کوشند مانع تلاش علمی آنان شوند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در علوم نظامی و هسته‌ای پیشرفت‌های زیادی حاصل شده افزود: دشمن در صدد حذف کسانی است که این اقتدار نظامی را خلق کرده‌اند و می‌کوشند مانع تلاش علمی آنان شوند و باید فعالیت‌های دانش محور در همه حوزه‌ها تداوم یابد.

او اضافه کرد: انتظار می‌رود در استان مرکزی کارگروه علمی پژوهشی دانشجویی راه اندازی شود تا فعالیت دانش‌بنیان این کارگروه کمک شایانی به شناسایی مشکلات و کاهش جرایم کند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی در بخش‌های مختلف از جمله صنعت با چالش‌هایی مواجه است بیان کرد: با استفاده از کارگروه‌های علمی و پژوهشی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

او ادامه داد: شرافت و فضیلت علم امروزه بر کسی پوشیده نیست و در مبانی دینی بر آن بسیار تاکید شده و در واقع، دین برای علم و اندیشه ارزش بالایی قائل شده است.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: دانشگاه مبدا تحولات است و برای ایجاد تغییر و تحول باید فعالیت از مجامع علمی آغاز شود و به سمت کیفی سازی در حرکت کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.