اراک؛

مقابله با توطئه نرم دشمنان از وظایف دانشجویان

به مناسبت روز دانشجویی نماینده ولی فقیه در استان در پیامی ، تیزهوشی در برابر توطئه های نرم دشمنان را از مهمترین وظایف جامعه دانشگاهی عنوان کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در پیامی به مناسبت روز دانشجو  آورده است: دانشجویان باید با تیز هوشی و درایت منحصر به فرد خود توطئه های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی را تشخیص داده و در راه خنثی سازی آنها گام های اساسی بردارند.

امام جمعه شهر اراک افزوده: دانشجویان گروه های مرجع فکری و فرهیخته جامعه هستند و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت قاطع از حریم ولایت وظیفه تک تک آنان است.

در ادامه این پیام آمده است: فعالیت جنبش های دانشجویی در سال های 56 و 57 روحیه آحاد ملت را تقویت کرد و باعث شد تا پیام امام راحل به تمام نقاط ایران اسلامی برسد و روحیه انقلابی در وجود مردم نقش ببندد.

آیت الله دری در ادامه این پیام  تاکید کرده: در دوران جنگ تحمیلی نیز دانشجویان و استادان دانشگاه ها در جبهه های نبرد حق علیه حضور یافته و دوشادوش دیگر رزمندگان از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و دشمن بعثی را از خاک پاک وطن بیرون راندند.
در ادامه این پیام آمده است: دانشجو قشری پیشرو هستند که باید استقلال خود را حفظ کنند و بازیچه مسائل سیاسی و جناحی نشده و با آگاهی در راستای توسعه کشور حرکت کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اقتصاد مقاومتی و احیاء سبک زندگی ایرانی و اسلامی مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری است که دانشجویان وظیفه دارند برای تحقق این خواسته های معظم له بیش از پیش تلاش کنند.

انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، روز دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.