اراک؛

دانشکده علوم قرآنی خمین آماده پذیرش دانشجو

دانشکده علوم قرآنی شهرستان خمین برای اولین بار دانشجوی دختر پذیرش می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ قائم مقام دانشکده علوم قرآنی خمین گفت: این دانشکده بر اساس مجوز وزارت علوم برای سال تحصیلی ۹۵ تعداد ۱۲۰ دانشجوی دختر در مقطع کارشناسی می‌پذیرد.
حمید کمانکش با بیان اینکه دانشکده خمین تنها دانشکده علوم قرآنی در استان مرکزی است تأکید کرد: دخترانی که موقعیت تحصیلی خود را به هر دلیلی از دست داده‌اند می‌توانند از طریق سوابق تحصیلی در این دانشکده ثبت‌نام کنند و ادامه تحصیل بدهند.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان دختر در این دانشکده شرایط ویژه و خوبی خواهند داشت تصریح کرد:  کلاس‌ها و روزهای حضور در دانشکده کاملاً مجزاست یعنی سه روز اول هفته برای کلاس‌های پسران و سه روز آخر هفته برای کلاس‌های دختران در نظر گرفته شده که به ندرت چنین وضعیتی در دانشگاه‌های کشور وجود دارد.
کمانکش با اشاره به اینکه انتظار می‌رود بیشتر دانشجویان دختر بومی باشند، ادامه داد: برای افراد غیربومی نیز می‌توان فضای خوابگاهی در نظر گرفت البته برای سهولت در رفت و آمد دانشجویان دختر به دانشگاه و خوابگاه سرویس نیز برای آنها در نظر گرفته شده است و بودجه خوابگاه نیز از دانشگاه معارف و با کمک اداره اوقاف تامین می‌شود. 
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، علوم ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.