مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع ۳۴۰ بسته معیشتی، بهداشتی و فرهنگی با اعتبار افزون‌بر ۵۱۰ میلیون ریال در این هفته بین خانواده‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در شهرستان سیب و سوران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا میرب‌ها الدین مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کشور تاکنون با بحران‌های زیادی مواجه بوده، اما هیچ کدام به انداز ویروس کرونا بحران ساز و مخاطره انگیز نبوده است، افزود: داوطلبان این جمعیت همواره در همه عرصه‌ها پیشتاز خدمات رسانی در حوادث غیر مترقبه و بحران‌ها بوده‌اند و تاکنون نیز در بحران کرونا خوش درخشیدند.

او افزود: سبد‌های توزیع شده در شهرستان سیب و سوران به همت نیکوکاران در قالب انواع کنسر، روغن، ماکارونی وحبوبات، پودر رختشویی، صابون و مایع ظرفشویی تهیه و در اختیار نیازمندان روستا‌های کله سری، کله گیری، کُلُوکی، کروچی بالا وکروچی پایین از توابع بخش هیدوچ و مرکز شهر سوران قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون در دیگر شهرستان‌های استان نیز امدادگران و داوطلبان این جمعیت به کمک خیران نیک اندیش اقدامات ارزشمندی در کمک به نیازمندان انجام داده‌اند که جای بسی قدردانی دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار