بسته های کمک های مومنانه تهیه شده توسط منطقه سوم نبوت کنارک در بین خانواده های مستحق این شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی منطقه سوم نبوت نداجا، همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین بسته های معیشتی طرح کمک های مومنانه منطقه سوم با نظارت و همیاری اداره هلال احمر شهرستان کنارک در بین خانوارهای بی بضاعت توزیع شد.

 طرح کمک های مومنانه لبیک یا خامنه ای، لبیک یاحسین منطقه سوم در دو بخش کمک مستقیم به خانوار های بی بضاعت و کمک به کمیته امداد شهرستان اجرا شد.

برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در منطقه سوم نبوت کنارک

 در بخش نخست هیئت رئیسه منطقه سوم نبوت نداجا به همراه مدیر عقیدتی سیاسی و نماینده حلال احمر شهرستان کنارک با حضور در روستا های دور افتاده به تقسیم ۸۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده های بی بضاعت پرداختند.

 در ادامه طرح کمک های مومنانه با اهدای چندین بسته به کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان کنارک از ارسال این بسته ها برای خانواده های تحت پوشش و نیازمند اطمینان حاصل شد.

برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در منطقه سوم نبوت کنارک

ناخدا خواجویی جانشين فرماندهی منطقه سوم در بخشی از این رزمایش که دهمین مرحله کمک های مومنانه منطقه سوم نبوت از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا است،  بیان داشت: ما پا در رکاب امام خامنه ای فرماندهی کل قوا تا رفع مشکلات و آبادانی سواحل مکران پشت مردم مستضعف ایستاده ایم.

برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در منطقه سوم نبوت کنارک

او افزود: نداجا بارها و بارها با حضور خود در کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان و همچنین بحث شیوع ویروس کرونا ثابت کرده که ارتش هنوز باتمام قدرت دنبال شعار ارتش فدای ملت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نجاتی هم با اشاره به بیان فرمان معظم له در خصوص موضوع مساوات و همدلی مومنانه، گفت: هم اکنون که در ایام محرم هستیم چه اجری بالا تر از کمک به خانواده های بی بضاعت. ما باید تا می‌توانیم در راه اهل بیت علیهم السلام برای نیازمندان گام برداریم.

برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در منطقه سوم نبوت کنارک

او  بیان داشت: هدف ما شاد شدن و لبخند بروی لب پدری است تا شرمنده خانواده خود برای تهیه ارزاق مورد نیاز خانواده نباشد.

نماینده حلال احمر شهرستان کنارک از کمک های پی در پی منطقه سوم در یاری رساندن به خانوار های نیازمند قدر دانی کرده و گفت : واقعا سفید پوشان نداجا همانند فرشتگان الهی هستن که مارا در مشکلات و سختی ها تنها نمی گذارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار