مسوول قرارگاه مردمی امام رضا (ع) و شورای خیران خاش گفت: بیش‌از یکهزار پرس غذای گرم با مشارکت خیران بومی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی میان محرومان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا هاشمی مسوول قرارگاه مردمی امام رضا (ع) و شورای خیران خاش گفت: در اجرای طرح «کمک مومنانه» قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان و خیران شهرستانی مشارکت داشتند.

او  با قدردانی از قرارگاه جهادی امام رضا (ع) سیستان و بلوچستان افزود: این قرارگاه جهادی همواره در بسیاری از برنامه‌ها و کمک به محرومان این شهرستان فعال بوده و اقدامات بسیاری در این زمینه انجام داده است.

مسوول قرارگاه مردمی امام رضا (ع) و شورای خیران خاش اظهارداشت: همچنین مقادیری لباس و سبد کالا و لوازم آموزشی به همت خیران میان نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

او ادامه داد: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت در پروژه کمک مومنانه خیران زیر مجموعه موسسه‌های مردمی برای کمک به تامین نیاز‌های محرومان جامعه پای کار آمده و با جان و دل برای حل مشکلات نیازمندان می‌کوشند.

هاشمی اظهارداشت: توزیع سبد‌های معیشتی، بسته‌های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی از دیگر برنامه‌های خیران است که در روز‌های آینده مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار