فرماندار سرخس گفت: روند افزایشی ابتلا به کرونا در سرخس از هفته گذشته متوقف شد و ثابت مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا رجبی مقدم فرماندار سرخس با اشاره به توقف روند افزایشی ابتلا به کرونا در این شهرستان، گفت: در هفته گذشته به طور متوسط روزانه هشت مورد ابتلای جدید به کرونا در سرخس ثبت می شد که بدین ترتیب بر اساس اعلام وزارت بهداشت این شهرستان ۱۰۰ هزار نفری با این تعداد مبتلا در روز از نظر وضعیت قرمز کرونا به حالت نارنجی تغییر پیدا کرده است.

او افزود: تاکنون از دو هزار و ۹۶۱ نفر نمونه گیری برای بیماری کرونا شده که آزمایش هزار و ۴۴۰ نفر مثبت و هزار و ۴۸۱ نفر نیز منفی بوده است؛ همچنین حدود ۴۰ نفر نیز منتظر دریافت نتیجه آزمایش خود هستند.

فرماندار سرخس ادامه داد: از هزار و ۴۴۰ مبتلای به بیماری کرونا، هزار و ۱۹۲ نفر بهبود یافته اند و ۲۴۸ نفر نیز در حال درمان هستند.

رجبی مقدم شمار فوتی‌های ناشی از کرونا در این شهرستان را ۷۳ تن اعلام و بیان کرد: در چند روز گذشته به طور متوسط یک یا دو نفر در این شهرستان به دلیل کرونا فوت شده‌اند و هم اکنون ۹ مبتلای به کووید ۱۹ نیز در بیمارستان لقمان حکیم سرخس بستری هستند.

او با اشاره به میزان تردد جاده‌ای از این شهرستان به مشهد ، تصریح کرد: یکی از دلایل این رفت و آمد‌های زیاد، مراجعه مردم به مراکز درمانی مشهد است و بانوان باردار مدام درخواست صدور نامه تردد به مشهد دارند.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار