معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

تکلیف مدیران، جذب صد در صدی اعتبارات مسکن است

خوش خبر گفت: مدیران مکلفند نسبت به جذب صددرصدی اعتبارات مسکن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، خوش خبر سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در شورای راهبری ۶ هزار واحد مسکونی استان گفت: فرمانداران و همه مدیران دستگاه‌های متولی باید با شتاب بخشی به کارها، مانع از خروج اعتبارات تخصیصی به طرح مسکن اقشار کم درآمد از استان شوند.

او افزود: برای اجرای طرح‌ های ۱۰ هزار واحد مسکن روستایی، ۶ هزار واحد مسکن شهری، مسکن بازنشستگان، ایثارگران و فرهنگیان  در قالب تفاهم نامه استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور و حوزه‌های مرتبط، تسهیلات ویژه‌ای درنظر گرفته شده که بسیار ارزشمند است.

به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به جهت اهمیت موضوع و کمکی که این تسهیلات به خانه دار شدن افراد خاص می‌کند، بنابراین تمام تلاش بر این است که این فرصت از دست نرود.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: اهتمام و دقت نظر دستگاه‌ ها در تسهیل شرایط برای برخورداری افراد متقاضی از این تسهیلات مورد تأکید است.

خوش خبر اظهار کرد: با اصلاح شیوه نامه‌های مرتبط با این طرح ها، می‌توان زمینه برخورداری افراد از تسهیلات را فراهم‌تر کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همه اصرار ما بر این است که همه این اعتبار در پروژه‌های مسکن شهری و روستایی هزینه شود و ریالی از آن از استان خارج نشود.

 در این جلسه، ضمن بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن شهری و روستایی، به جهت افزایش سطح برخورداری افراد از تسهیلات و تسهیل شرایط بهره مندی از سهمیه‌های اتخاذ شده در هر منطقه، در برخی از بند‌های شیوه نامه اجرایی تغییراتی اعمال گشت.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار