وزارت خارجه کره جنوبی با اعلام اینکه ترور دانشمند هسته‌ای ایران به برقراری صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه کمک نمی‌کند، این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یونهاپ، کره جنوبی روز چهارشنبه ترور شهید فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای ایران، را به عنوان عملی جنایتکارانه که به ایجاد ثبات و صلح در منطقه کمک نمی‌کند، محکوم کرد.

چوی یانگ سام، سخنگوی وزارت خارجه کره جنوبی،  اعلام کرد: «ما تأکید می‌کنیم که این نوع عمل جنایتکارانه خشونت‌آمیز به ثبات و صلح در منطقه خاورمیانه منجر نمی‌شود. با توجه به اوضاع خاورمیانه، دولت ما با هر عملی که تنش‌ها را افزایش دهد و ثبات منطقه را تحت تأثیر قرار دهد، مخالف است.»

صبح امروز شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به نقل از یک مسئول در دولت آمریکا اعلام کرد رژیم صهیونیستی در ترور شهید محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایرانی، دست داشته است.

مقام مسئول آمریکایی با اشاره به دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران، اذعان کرد تل‌آویو معمولا اطلاعات درباره اهداف و عملیات خود را در اختیار واشنگتن قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
دستتان درد نکند ممنون اااااااااا
چقدر پررو شما اول بیایید پولهای ملت ما را پس بدین با سودش بعد بیایید محکوم کنید آن هم اگر صلاحیت داشته باشید که فکر کنم چون کشور مستقلی نیستید و بدون آمریکا آب هم نمیخورید لاف میزنید
آخرین اخبار