انعقاد قرارداد بیمه اختیاری با سازمان تأمین اجتماعی بدون نیاز به شعب و غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدعلی اصغرمحمودی مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: انعقاد قرارداد بیمه اختیاری با سازمان تأمین اجتماعی برای تمامی متقاضیان واجد شرایط بدون نیاز به شعب و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir انجام می‌شود.

او با اشاره به ورود به چهارمین هفته اجرای طرح ۳۰۷۰ که قرار است بر اساس آن تا بهمن ماه ۳۰ خدمت و هر دوشنبه چند خدمت، الکترونیکی و غیرحضوری شوند، افزود: در هفته چهارم طرح ۳۰۷۰ قرار داریم که با تحقق کامل آن ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه به شعب سازمان تامین اجتماعی کاهش می‌یابد.

محمودی ادامه داد: خدمت مربوط به انعقاد قرارداد بیمه اختیاری در این هفته غیرحضوری شد و از این به بعد، متقاضیانی که سن آن‌ها زیر ۵۰ سال باشد در صورت داشتن ۳۰ روز سابقه بیمه پردازی به صورت غیرحضوری می‌توانند انعقاد قرارداد کنند.

او افزود:این اقدامات که تا پیش از این به صورت حضوری انجام می‌شد، از طریق غیرحضوری، با مساعدت بانک رفاه و پرداخت حق بیمه در سامانه مربوطه و وصول تاییدیه، انجام می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: حدود یک میلیون بیمه شده اختیاری و مشاغل آزاد تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر در کشور قرار دارند که با استفاده از خدمات غیرحضوری برای پرداخت حق بیمه مربوطه و یا انعقاد قرارداد جدید نیازی به مراجعه حضوری افراد نخواهد بود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار