معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: هر پایان‌نامه، تحقیق علمی و پژوهش باید راه‌حلی برای برداشتن موانع و مشکلات استان باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در نشست با اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد گفت: کرمانشاه پتانسیل‌های مناسبی برای توسعه بیشتر دارد و هر پایان نامه یا پژوهشی میتواند عنوان کننده یک ایده و برنامه در راستای پیشرفت باشد.

او افزود: از اساتید و دانشجویان توقع داریم در روند توسعه‌ای استان و نقد تصمیمات و اقدامات مشارکتی فعال داشته باشند.

خوش اقبال تصریح کرد: از آنجایی که نقد دانشگاهیان با پشتوانه علمی و مطالبه گری صادقانه همراه است می‌تواند بسیار راه گشا و امیدبخش باشد.

او با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اهمیت برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها گفت: فضای گفت وگو ، میز‌های هم اندیشی و تریبون‌های مطالبه گری در دانشگاه‌ها باید احیا شود.

خوش اقبال افزود: توقع می‌رود میز‌های گفت وگو  ،نشست‌های هم اندیشی مسئولان و مدیران با دانشگاهیان با موضوع توسعه استان بار دیگر احیا شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به ظرفیت کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در استان گفت: دانشگاه آزاد در کرمانشاه با  ۳۲ درصد دانشجویان استان بیشترین تعداد دانشجو را دارد و از این ظرفیت باید برای مشارکت در توسعه و هم اندیشی در مسائل استان بهره برد.

 

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.