مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: براساس آنچه اعلام شده جریمه خودرو‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان در روز‌های آینده با هماهنگی فرمانداری و پلیس راهنمایی و رانندگی حذف خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مسعود زحمتکش مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد با بیان اینکه جریمه خودرو‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمان در روز‌های آینده با هماهنگی فرمانداری و پلیس راهنمایی و رانندگی حذف خواهد شد، گفت: با گذشت ۱۰ روز از اجرای طرح محدودیت رفت و آمد شبانه با خودرو شخصی، هنوز خودرو‌های کادر درمان در مشهد پیامک جریمه دریافت می‌کنند.

او افزود: انتظار ما این بود که با اعلام به موقع لیست پلاک خودرو‌های کادر درمان، این پیامک‌ها ارسال نشود تا دغدغه ذهنی برای همکاران فراهم نگردد.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد ادامه داد: بیش از ۱۷هزار شماره پلاک خودرو کادر درمان در سامانه ثبت و به فرمانداری اعلام شده تا از اعمال جریمه مرتبط با محدودیت‌های کرونایی برای این خودرو‌ها ممانعت به عمل آید.

زحمتکش با اشاره به فشار کاری و روحی کادر درمان بیان کرد: افزایش دغدغه‌های همکاران ما در این شرایط سخت شایسته نیست، به طوری که در روز‌های اخیر با ابراز نگرانی بسیار همکارانمان در خصوص دریافت پیامک‌های جریمه خودروهایشان روبرو شده ایم.

او تصریح کرد: این در حالی است که سازمان نظام پزشکی مشهد از قبل تمامی اقدامات لازم برای ارسال پلاک خودرو‌های همکاران فعال کادر درمان را به مراجع مربوطه انجام داده است.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار