با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم، دومین انبار احتکار روغن موتور خودرو‌های سبک و سنگین در جهرم به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان عج ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم و با همکاری اداره تعزیرات، اماکن ناجا، اداره صمت و مجمع امور صنفی، دومین انبار احتکار روغن موتورخودرو‌های سبک و سنگین در جهرم، با ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال، کشف و جهت سیر مراحل قضایی پلمپ شد.

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم افزود: شبکه اطلاعاتی بسیج و سپاه با توجه به راه اندازی قرارگاه ۱۷ ربیع به منظور جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب، در برخورد با تضییع کنندگان حقوق عامه مردم، شامگاه یکشنبه ۹ آذرماه، دومین انبار احتکار روغن موتور خودرو‌های سبک و سنگین در آن شهرستان را، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی، ضبط و پلمپ کردند.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی زارعی با اشاره به زحمات گسترده بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان عج سپاه در آن شهرستان، اظهار داشت: زنگ هشدار برای محتکران و سودجویان اقتصادی در شرایط امروز اقتصادی جامعه که تشبیه به جنگ اقتصادی با مستکبران دنیا و گروگان گرفتن اقتصاد مردم توسط عده‌ای سودجو در داخل کشور شده است، با ورود شجره طیبه بسیج به این عرصه به صدا درآمده است.

زارعی اجناس احتکار شده را که در سامانه جامع انبار‌های اداره صمت ثبت نشده بودند بیش از ۳۰ هزار و هفتصد لیتر روغن موتور ایرانی، بالغ بر هزار لیتر واسکازین، مقادیر زیادی فیلتر روغن و هوا و ۸۳۰ کیلوگرم گریس به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال، عنوان داشت.

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم از مردم فهیم شهرستان جهرم درخواست کرد که هرگونه انبار مشکوک و یا اجناس احتکاری مورد روئیت خود را به شماره ۱۱۴ اطلاعات سپاه خبر دهند تا با هماهنگی با متولیان قانونی برخورد‌های لازم با سودجویان صورت پذیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار