فرماندار اردبیل گفت: ۴۱ درصد جمعیت شهرستان اردبیل در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل گفت: ۴۱ درصد جمعیت شهرستان اردبیل در طرح شهید سلیمانی غربالگری شدند.

او افزود: در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی ۸۴ واحد صنفی که به محدودیت‌های کرونایی پایبند نبوده در شهر اردبیل پلمب شدند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: اردبیل به عنوان اولین استان کشور اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تعهد کرده و تا به حال اقدامات بسیار خوبی از سوی پایگاه‌های بسیج و با همکاری مردم صورت گرفته است.

امامی یگانه با بیان اینکه بسیج علاوه بر نظام دفاعی در حوزه سلامت نیز همکاری خوبی با سایر دستگاه‌ها داشته است، افزود: این طرح در مرکز استان با فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع)  اجرا می‌شود که امیدواریم به نتیجه قابل قبولی دست یابیم.

او افزود: طبیعت مشارکت مردم با اکیپ‌های غربالگری در محلات علاوه بر کمک به حل مسائل بهداشتی و درمانی موارد امنیتی را تقویت می‌کند و این کار به تحکیم جایگاه بسیج در محلات را منجر می‌شود.

فرماندار اردبیل با تاکید به اینکه به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا همه باید احساس مسؤولیت داشته باشند، تصریح کرد: این طرح با بیماریابی و غربالگری خانه به خانه می‌تواند کمک بسیاری به کادر درمان داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار