رئیس پارک علم و فناوری گلستان از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش به صورت مجازی در استان خبر داد.

غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش به دلیل محدودیت کرونا به شکل مجازی خبر داد و گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ الی ۲۰ آذرماه در فضای وب قابل دسترسی است.

او افزود: این نمایشگاه ۲۴ ساعته برقرار است و به گونه‌ای طراحی شده که مشابه فضای حقیقی است، همچنین از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۳ ظهر بازدیدکنندگان می‌توانند با صاحبان غرفه‌ها به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنند.

غفاری ادامه داد: بعد از پایان رسمی نمایشگاه این فضا همچنان در اختیار بازدید کنندگان قرار دارد.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: هنوز تعداد دقیق شرکت کنندگان در این نمایشگاه مشخص نیست چراکه ثبت نام‌ها همچنان ادامه دارد و از شرکت کنندگان خواسته شده با آخرین دست آورد‌های خود در این نماشگاه حضور پیدا کنند.

غفاری ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برخی از این دست آورد‌ها در حوزه سلامت خواهد بود.
او گفت: سال گذشته در کنار نمایشگاه پنل‌های تخصصی با موضوعات و چالش‌های استان برگزار شد و امسال بنا داریم این پنل‌ها را در فضای مجازی برگزار کنیم.
رئیس پارک علم و فناوری گلستان افزود: علاقه مندان می‌توانند از روز یکشنبه ۱۵ آذرماه از طریق آدرس سایت www.GRTE.IT از نمایشگاه مجازی هفته پژوهش بازدید کنند.
غفاری گفت: امیدواریم از تهدید به وجود آمده نهایت استفاده را ببریم و از آن به عنوان فرصت بهره ببریم.

او افزود: سال گذشته رفع نیاز‌های فناورانه موضوعی بود که پارک دردستور کار خود قرار داد و از دستگاه‌ها خواستیم تا نیاز‌های خود را مطرح کنند و از طرفی دیگر از شرکت‌ها خواستیم تا پیشنهادات خود را برای حل این نیاز‌ها مطرح کنند، خوشبختانه سه طرح مطرح شد که دو طرح منجر به قرارداد شد.

غفاری گفت: امسال هم موضوع رفع نیاز‌های فناورانه پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.