امراللهی از تکمیل تقاطع غیرهمسطح ورودی جعفریه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قم ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۶ قم، با اشاره به بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه ۶ گفت: طی سه سال گذشته یکی از برنامه‌های اصلی شورای شهر ایجاد تعادل در پروژه‌های عمرانی در سطح هشت منطقه شهر بوده و اقدامات زیادی در مناطقی که از جهت سرانه‌های خدمات شهری کمبود داشتند اتفاق افتاده است.

امراللهی به شرایط منطقه ۶ شهر قم اشاره کرد و افزود: در این منطقه پنج بوستان احداث شده و بعد از سال‌ها خیابان کارگر و فهیمی بازگشایی شد؛ با توجه به عرض کم خیابان امامزاده ابراهیم تلاش بر این است که خط مترو شهر قم که از این محور عبور می‌کند هرچه زودتر به بهره‌برداری رسیده و نیاز به تعریض خیابان نباشد.

او اضافه کرد: در حوزه تکمیل انهار و مجموعه زهکشی منطقه ۶ که همیشه بیشترین مشکلات را در بارندگی‌ها داشت اقدامات بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر قم با اشاره به ساماندهی ورودی شهر از سمت محور جعفریه گفت: این پروژه روی بلوار حضرت معصومه (س) در حال اجرا است و تقاطع غیرهمسطح بلوار حضرت معصومه (س) و بلوار امام‌علی تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار