فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگاور گفت : ترور کور شهید فخری زاده از دانشمندان کشور نماد تروریسم دولتی است که حامیان آن یعنی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اقدام به این ترور بُزدلانه کرده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی‌اصغر الله دانه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کنگاور ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را نمایان ساختن ذات پلید و خبیث ایادی استکبار و صهیونیست برشمرد و گفت : شهادت این نخبه اسلامی یک بار دیگر کام مردم مظلوم ما را تلخ کرد.

او ترور این دانشمند وطن از سوی دشمن را سند مظلومیت مردم ایران اسلامی برشمرد و گفت : پیرو فرمایش مقام معظم رهبری؛ ما مردم مظلومی هستیم، ولی درعین‌حال مانند مولایمان حضرت علی علیه‌السلام قوی و در مقابل زورگویی‌ها مستحکم و صلابت ایستادگی خواهیم کرد.

آله دانه، با بیان این‌که شهید فخری زاده نماد توانمندی و قدرت فناوری و علمی کشور بود که منشأ خیرات و برکات زیادی برای جامعه علمی و دفاعی کشور داشت، افزود: این ترور‌های بُزدلانه نمی‌تواند در عزم و اراده پولادین ملت با صلابت ایران اسلامی خدشه و خللی وارد کند.

فرمانده سپاه کنگاور افزود: دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی یک‌بار دیگر از خود استیصال و درماندگی نشان دادند و باید بدانند راه ایران اسلامی یک راه هموار، روشن و امیدبخش است که هیچ توطئه و فتنه‌ای در سراسر جهان نمی‌تواند حرکت پرصلابت و با اقتدار قطار انقلاب اسلامی را متوقف نماید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.