نقاهتگاه بیماران کووید ۱۹ شهرستان کنگاور در قالب طرح شهید سلیمانی و به نام این شهید والامقام، با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد الماسی فرماندار کنگاور گفت : اجرای طرح شهید سلیمانی که به صورت محله محور و باهدف غربالگری و بیماریابی انجام می‌شود، احتمال افزایش تعداد بیماران شناسایی شده وجود دارد.

او گفت : به این منظور مکان‌های متعددی مورد توجه و بازدید قرار گرفت و در نهایت یک ساختمان آموزشی با تجهیزات مناسب برای برقراری نقاهتگاه در نظر گرفته شد.

او افزود: این آموزشگاه که با همت شبکه بهداشت به نحو شایسته‌ای تجهیز شده است، در مرحله اول گنجایش بستری ۷۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا را خواهد داشت و در صورت نیاز از قابلیت افزایش ظرفیت نیز برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه کنگاور گفت: مسئولیت کمیته‌های اجرایی و عملیاتی قرارگاه حاج قاسم سلیمانی به بسیج سپرده شده است و بسیج آمادگی دارد در بحث قرنطینه خانگی و نقاهتگاهی و نیز مسایل حمایتی و نظارتی با تمام توان در خدمت قرارگاه باشد.

علی اصغر آله دانه افزود: بسیج، فرمانداری و شبکه بهداشت اهداف قرارگاه حاج قاسم سلیمانی را در جهت قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با همکاری و هم افزایی کامل پیش خواهند برد.

حسین امیری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور گفت: امیدواریم نتیجه این خدمات و نگاه جهادی مسئولان به مبارزه با ویروس کرونا، اهدا حس آرامش به شهروندان و در نهایت بازگشت سلامت و تندرستی به جامعه باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.