مراسم آزادسازی ۴۱ تن از زندانیان جرایم غیرعمد معسر از پرداخت دیه و رد مال در زندان کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در مراسم آزادسازی ۴۱ تن از زندانیان جرایم غیرعمد معسر از پرداخت دیه و رد مال در زندان کرمانشاه که با حضور فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) و به همت بسیج حقوقدانان برگزار شد، پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زندانی شدن افراد تبعات منفی برای فرد و حتی خانواده آن‌ها به دنبال دارد گفت : برآنیم تا جایی که ممکن است از زندانی کردن افراد جلوگیری کنیم.

او با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه در خصوص اینکه نباید زندانی کردن افراد راحت باشد گفت : کاهش جمعیت کیفری از ضروریات است و زندان را باید برای افراد شرور قرار دهیم.

او افزود: افرادی که با جرایم غیرعمد از جمله جرایم مالی در زندان هستند و در عین حال معسر نیز هستند باید تلاش کنیم زمینه آزادی این افراد را فراهم کنیم.

توسلی زاده حضور بسیج و نیرو‌های بسیجی در کشور ما را دارای یک انگیزه معنوی دانست که انگیزه مادی جایی ندارد و افزود: وجود بسیج متکی به باور‌های دینی است و حضور بسیجیان برای رسیدن به قرب الهی است که در سایر نظام‌های دنیا چنین چیزی وجود ندارد و حرکت امروز بسیج حقوق دانان کار بزرگ و ارزشمندی است که صورت گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.