رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بستری شدن بیش از ۲۲ هزار نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا از ابتدای شروع اپیدمی این بیماری تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۴۰ مبتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته گفت : با این تعداد جمع مبتلایان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به ۳۸ هزار و ۳۳۶ نفر رسیده است.

او با اشاره به انجام ۹۵ هزار و ۲۸۲ تست کرونا در استان از ابتدای شیوع اپیدمی این بیماری گفت : از این تعداد تاکنون ۳۸ هزار و ۳۳۶ مورد مثبت شده است.

او از جان باختن پنج نفر دیگر در استان بر اثر ابتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: با این تعداد، شمار جانباختگان کرونا در استان به ۱۲۴۵ نفر رسیده است.

محمدی تعداد بستری‌های کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را ۱۲۷ نفر اعلام کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۸۱۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

او گفت: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تاکنون ۲۲ هزار و ۸۰۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده و ۲۰ هزار و ۷۵۶ نفر نیز طی این مدت ترخیص شده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.