رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، یک هزار و ۲۲۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به جان باختن ۱۱ نفر بیمار مبتلا به کرونا طی شبانه روز در سراسر استان گفت: مجموع فوتی‌های مبتلا به این ویروس به یک هزار و ۲۲۴ نفر رسید.

او به بستری شدن ۱۹۰ مبتلای دیگر در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: با این تعداد بستری، هم اکنون ۸۶۴ نفر در مراکز درمانی تحت مراقبت و درمان هستند.

محمدی مجموع بستری‌های کرونا در استان تا به امروز را ۲۲ هزار و ۵۷۷ نفر اعلام کرد و بیان داشت: در حال حاضر ۳۰۱ نفر از بستری‌ها در شهرستان‌های کرمانشاه و مابقی در مرکز استان بستری شده اند، البته بیشترین تعداد بستری مربوط به شهرستان سنقر و کلیایی با ۵۳ مورد بستری است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به انجام ۴۱۶ مورد تست کرونا در شبانه روز گذشته در سطح استان، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۱ مورد تست مبتلایان مثبت شده است، ضمن اینکه تاکنون ۳۸ هزار و ۷۳ نفر در استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.