رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ابتلای ۳۱ هزار و ۹۵۲ نفر در استان به بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۴۱۷ بیمار کرونایی جدید، گفت : تاکنون تعداد مبتلایان استان به ۳۱ هزار و ۹۵۲ نفر رسیده است.

او گفت : از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۳ هزار و ۴۶۸ تست کرونا گرفته شده که از این تعداد ۳۱ هزار و ۹۵۲ مورد آن مثبت بوده است.

محمدی شمار جان باختگان کرونا در استان در شبانه روز گذشته را ۱۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: با این تعداد قربانیان کرونا در استان به ۹۵۶ نفر رسیده است.

او از بستری شدن ۲۱۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: هم اکنون ۱۱۶۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

او افزود: از مجموع این بیماران، ۱۴۴ نفر آن‌ها در بخش ویژه بستری بوده و حال ۵۵ نفر آن‌ها وخیم است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر از مجموع بستری‌های کرونایی استان، ۳۸۳ مورد آن‌ها در شهرستان‌های مختلف و مابقی در مرکز استان بستری هستند.

او افزود: هم اکنون بعد از کرمانشاه، اسلام آباد غرب با ۶۸ مورد بستری، سنقر و کلیایی با ۵۶ مورد و پاوه با ۵۵ مورد بستری بیشترین آمار بیماران بستری کرونایی را به خود اختصاص داده اند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.