معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله با صدور پیامی از همت و تلاش بی نظیر اصحاب رسانه استان کرمان در هفته بسیج قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ دوم پاسدار رضا موحد، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی از همت و تلاش بی نظیر اصحاب رسانه استان کرمان در انعکاس فعالیت های بسیج طی هفته بسیج تشکر و قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اصحاب محترم رسانه سلام علیکم؛

بدیهی است زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگری مرهون تلاش فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی‌ست؛ آنانی که بدون هیچ چشمداشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده و با بیان و مطالبه حقیقت از قلم متعهد خود، اهمیت"ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ" را عینیت می‌بخشند و این بیانگر رسالت پیامبرگونه‌ی این قشر عزیز است.

شما خبرنگاران عزیز، در هفته بسیج امسال  با تلاش شبانه روزی و همت خستگی ناپذیر خویش بر آن شدید تا برنامه‌ها، عملکردها، دستاوردها و خدمات بسیج را  که سراسر امید افرینی بود به اطلاع مردم برسانید و این امر محقق نمی شد جز به منصه ظهور رسیدن رسالت شما اصحاب محترم رسانه در مکتب حاج قاسم عزیز.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله  استان کرمان که رسالت خطیر اطلاع‌رسانی اقدامات این نهاد مقدس را بر عهده دارد به پاس انعکاس رشحه‌ای از تلاش‌های بسیجیان و صحنه‌های جهاد و ایثار دیروز و امروز عاشقان ولایت توسط رسانه‌های استان در هفته بسیج، از کلیه مدیران، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و تمامی عوامل محتوایی و فنی خبرگزاری‌ها، سایت‌ها، روزنامه‌ها و بویژه تلاش‌های مستمر صدا و سیمای مرکز استان کرمان خصوصا مدیر کل محترم آن مرکز قدردانی نموده و تلاش رسانه‌ها در ترویج تقکر بسیج در سراسر استان را ارج می‌نهد.

بی شک انتشار و انعکاس فعالیت‌های بسیج به مثابه کلید طلایی پیروزی‌های آینده نظام برای پیروزی نهایی مستضعفین عالم، تکلیف و رسالتی الهی است که بایستی با جّد و جهد و به صحنه آوردن تمام ظرفیت‌ها و توان رسانه‌ای‌مان، در تحقق آن تلاش نماییم؛ باشد که خداوند ما را نیز با بسیجیان امام محشور نماید.

در پایان ضمن قدردانی مجدد از تک تک شما فرهیختگان و پیام آوران عرصه‌ی علم و مجاهدت، تندرستی، سعادت و موفقیت شما را، در سایه‌ الطاف منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و سلامتی مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مدظله العالی)، از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار