به همت اتحادیه صنف عمده فروشان پخش وبنکداران و با همکاری بسیج اصناف استان دو دستگاه ونتیلاتور به بیمارستان افضلی پور کرمان اهدا شد.

یوسف جعفری رییس اصناف استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه دو دستگاه ونتیلاتور به همت اتحادیه صنف عمده فروشان وبنکداران کرمانی با همکاری بسیج اصناف استان به بیمارستان افضلی پور اهدا شد، گفت: ارزش ریالی این دو دستگاه ۶۰ میلیون تومان است.

محمدرضا رهرو مسئول سازمان بسیج اصناف و فعلان اقتصادی استان کرمان نیز با اشاره به اینکه یکی از وظایف بسیج، ارائه خدمات به مناطق محروم است، گفت: در شرایط کرونا بسیج هم تمام تلاش خود را برای کمک در همه عرصه‌ها در این شرایط کشور انجام می‌دهد.

او افزود: امروز علاوه بر اهدا دو دستگاه ونتیلاتور، ۱۰۰ عدد شیر و کیک بین کادر درمان بیمارستان افضلی پور توزیع شد.

رهرو با اعلام اینکه به همت اصناف و اتحادیه‌های استان کرمان ۲۴ کاروان را در ۲۴ نقطه در سراسر استان راه اندازی کردیم، تصریح کرد: هدف این است، بتوانیم با جمع آوری کمک قدمی برای کادر درمان و مردم بر داریم.

او با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در زمینه وارد شدن بسیج در مبارزه با گرانی بیان داشت: سپاه ثارالله استان کرمان با امضای تفاهم نامه با سازمان‌های صمت شمال و جنوب استان برای کمک در توزیع، نظارت و تخلفات اصناف وارد عمل شده است.

رهرو گفت: امروز اولین گروه بسیجیان با تعداد ۹۵ نفر آموزش خود را برای کمک به سازمان‌های صمت در استان دیدند و ان شاالله از روز‌های آینده وارد عمل می‌شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار