دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از آزادی ۴ مددجوی جرائم مالی و غیرعمد در این شهرستان با همکاری و پیگیری جمعی از جوانان انقلابی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: جمعی از جوانان انقلابی و مسجدی جیرفت با هدایت و راهنمایی دادستان شهرستان اقدام به راه اندازی یک پویش مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در فضای مجازی کرده اند.

او افزود: این جوانان مومن و دلسوز همزمان با اعیاد ۱۷ربیع الاول با راه اندازی دو موکب در سطح شهر و همچنین پویش مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی کردند.

سلامی ضمن تقدیر از همراهی امام جمعه جیرفت در اجرای این طرح تصریح کرد: با این اقدام خداپسندانه، ۴ زندانی مالی و جرائم غیرعمد از زندان شهرستان جیرفت آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

دادستان جیرفت بیان داشت: یکی از مهم ترین اقداماتی که می‌توان در بازاجتماعی کردن افراد آزاد شده از زندان به کار برد، موضوع فراهم کردن شغل پایدار برای این قشر آسیب دیده است که این جوانان انقلابی تلاش دارند در این زمینه نیز به کمک مجموعه‌های متولی بشتابند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار