استاندار کرمان با اشاره به اینکه جاده کوهبنان ـ زرند استاندارد نیست، گفت: در نظر است با افزایش اعتبار در این پروژه ملی، مسیر کوهبنان ـ زرند کوتاه‌تر و جاده آن استاندارد‌تر شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان در بازدید از شهرستان‌های زرند و کوهبنان با بیان اینکه کوهبنان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است، گفت: این شهرستان در زمینه‌های توریستی، معدنی ظرفیت‌های قابل توجهی دارد و می‌تواند در امر کشاورزی و گلخانه‌ای هم رشد قابل توجه‌ای داشته باشد.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های این شهرستان تاکنون فعال نشده اند، افزود: برنامه‌های خوبی برای توسعه شهرستان کوهبنان در نظر گرفته شده است.

زینی وند با اعلام اینکه طی برنامه امروز، از ۲ پروژه ورزشی و استخر شنا در کوهبنان بازدید شد، تصریح کرد: همچنین در بازدید از نیروگاه ۸ مگاواتی برق این شهرستان متولیان امر قول مساعدت دادند که در آینده‌ای نزدیک این نیروگاه را فعال و مورد استفاده قرار دهند.

استاندار کرمان به بازدید از جاده کوهبنان ـ زرند نیز اشاره کرد و بیان داشت: این جاده استاندارد نیست و در نظر است با افزایش اعتبار در این پروژه ملی، مسیر کوهبنان ـ زرند کوتاه‌تر و جاده آن استاندارد‌تر شود.

بازدید از کارخانجات واگن سازی زرند تولید کننده انواع واگن‌های مسافری، مترو و باری، مجتمع کک سازی و فولاد زرند، نیروگاه سیکل ترکیبی علی آباد، یکی دیگر از برنامه‌های زینی وند در سفر به شهرستان زرند بود.

استاندار کرمان در ادامه بر فعال سازی معادن راکد با توجه به اعلام آمادگی متقاضیان و درآمدزایی بالا تاکید کرد و گفت: از سازمان صمت خواسته ام تا ظرفیت‌های معدنی استان و واحد‌های دارای توان و سرمایه فعال سازی را ارائه دهند.

بازدید از قلعه تاریخی فتح آباد علیا و گلخانه هیدروپونیک تولید گل رز از دیگر برنامه‌های استاندار بود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.