سرمربی باشگاه شهرخودرو گفت: جذب بازیکنان جدید در این تیم با قرارداد‌های سه ساله نشان می‌دهد این تیم به دنبال اهداف بلند مدت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی رحمتی سرمربی باشگاه شهرخودرو گفت: در سه هفته نخست فوتبال تیم‌ها در لیگ به دنبال شناخت یکدیگر هستند وتیم شهرخودرو نیز تاکنون نتایج خوبی کسب کرده است.

او افزود: تعطیلی لیگ به خاطر کرونا و شرایط آب و هوایی در بازی نخست به ما لطمه زد و باعث باخت ما شد، اما در حال حاضر پس از سه هفته فشاری از باشگاه روی بنده و بازیکنان نیست و در حال پیگیری اهدف بلند مدت خود هستیم.

سرمربی باشگاه شهرخودرو به مشکل خدمت سربازی قاسم فرجی اشاره و ادامه داد: به جز فرجی سایر بازیکنان در بازی حضور خواهند داشت البته مهربان به تازگی مصدومیتی پیش از بازی قبلی داشت که در صورت لزوم در بازی حضور خواهد داشت.

رحمتی بیان کرد: شرایط و مشکلات تیم‌ها در لیگ فوتبال ایران بیشتر سخت افزاری است، اکنون ۷۰ درصد تیم‌های لیگ برتر مشکل زمین تمرین و حتی برخی مشکل زمین بازی دارند، اما تیم شهرخودرو ۲ هفته است بابت زمین تمرین به آرامش رسیده و مشکلی از این بابت ندارد.
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار