فرمانده انتظامی کاشمر گفت: ۲ میلیارد ریال کالای احتکاری در شهرستان کاشمر توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین احمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی سودجو در امر احتکار کالا در سطح شهرستان کاشمر فعالیت دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از بررسی خبر و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به مکان مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از این انبار ارزاق عمومی شامل ۲ تن برنج، حبوبات یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم، مواد شوینده و شیرخشک احتکارشده به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف و در این زمینه یک نفر را به مراجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی کاشمر با اشاره به عزم جدی پلیس برای برخورد قانونی با احتکارکنندگان از مردم خواست؛ در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.