رئیس دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: به دنبال خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و به مناسبت هفته بسیج، ویزیت رایگان دام‌ها در موتور‌های منطقه بنه یکه شهربابک اجرا شد.

مجید اسدی رئیس دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفت ‌و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در هفته بسیج و به منظور خدمت رسانی به مردم مناطق محروم، با تیمی سیار متشکل از دکتر دامپزشک و کارشناسان دامپزشکی با مراجعه به موتور‌های منطقه بنه یکه اقدام به ویزیت رایگان دام‌ها و واکسیناسیون رایگان طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل کردند.

او افزود: در این بازدید‌ها همچنین نسبت به مشاوره رایگان در خصوص به سازی جایگاه دام و اقدامات لازم برای پیشگیری از بیماری‌ها به روستاییان انجام شد.

اسدی بیان داشت: در این طرح بیش از ۳۰۰ راس دام شامل گاو، گوسفند و بز معاینه شده و شش هزار قطعه طیور بومی علیه بیماری نیوکاسل واکسینه و بالغ بر ۱۰۰ مورد مشاوره رایگان به دامداران ارائه شد.

او با اشاره به نقش تأثیرگذار بسیج در همه‌ی عرصه ها، از همکاری مسئول بسیج سازندگی شهرستان و پایگاه بسیج شهید تندگویان در هماهنگی و همراهی این طرح تشکر و ابراز امیدواری کرد: این همکاری‌ها برای ارائه خدمات به دامداران و روستاییان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار