بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون، از چند تیم خوب لیگ برتری پیشنهاد همکاری دریافت کرده است و احتمال دارد از این تیم جدا شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون، پس از تغییرات مدیریتی، این روز‌ها به دلیل تعطیلی تمرینات در وضعیت چندان مطلوبی به سر نمی‌برد و هنوز مشخص نیست که دور جدید تمرینات این تیم برای حضور در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، از چه زمانی آغاز می‌شود.

تعطیلی تمرینات، باعث شده است برخی از بازیکنان تیم فوتسال مس سونگون تصمیم بگیرند در صورت مشخص نشدن وضعیت تیم، از این باشگاه جدا شده و به تیم‌های دیگری بروند. یکی از این بازیکنان، مسلم اولاقباد، ملی پوش فوتسال کشورمان است که هفته گذشته اعلام کرد اگر تکلیف باشگاه و همچنین تمرینات تیم برای فصل بعد مشخص نشود، قید همکاری با مس سونگون را زده و ممکن است به تیم دیگری برود.


بیشتر بخوانید


اولاقباد از چند تیم خوب لیگ برتری پیشنهاد همکاری دریافت کرده است و در صورتی که باشگاه نتواند خواسته‌های این بازیکن را برآورده کند ممکن است قراردادش را فسخ کرده و برای همیشه از جمع مسی‌ها جدا شود. باشگاه‌های کراپ الوند قزوین، سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد از جمله تیم‌هایی هستند که به دنبال مسلم اولاقباد هستند. به هر حال باید منتظر ماند و دید در روز‌های آینده، اولاقباد چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد. آیا با وضعیتی که برای مس سونگون به وجود آمده است در این تیم می‌ماند یا برای همیشه قید همکاری با این باشگاه را می‌زند؟

تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات فصل بعد لیگ برتر، در گروه دوم با تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و ایمان سبز شیراز هم‌گروه شده است و در نخستین مسابقه خود باید به مصاف تیم قدرتمند سن ایچ ساوه برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار