مدیر آموزش وپرورش اندیکا  گفت: بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غضبان حکمت نژاد مدیر آموزش وپرورش اندیکا  گفت: بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

او بیان داشت: بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌های سخت، چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد.

حکمت نژاد با بیا اینکه بسیج در عرصه‌ای دیگر و این بار در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد بوده ، افزود: نقش بسیج در کنار دیگر نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگذار در رخداد‌های مختلف، چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی، چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه با کرونا حقیقتا کم نطیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.