بسیج جامعه زنان شهرستان رامهرمز در اقدامی جهادی و خیرخواهانه به مناسبت هفته بسیج، اقدام به برگزاری مراسم ازدواج آسان برای ۷ زوج جوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بسیج جامعه زنان شهرستان رامهرمز در اقدامی جهادی و خیرخواهانه به مناسبت هفته بسیج، اقدام به برگزاری مراسم ازدواج آسان برای ۷ زوج جوان کرد.

 سرهنگ پاسدار فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز ضمن تبریک هفته بسیج به جامعه بسیج و زوج‌های بسیجی، انتخاب راه و روش ازدواج آسان را راهی خوب و مناسب برای آغاز یک زندگی شیرین و بدون هیچ گونه مشکلی عنوان کرد.

او بیان داشت: امید است این راه همچنان ادامه یابد تا شرایط سخت و موانع ازدواج برای زوجین برطرف شود و از طرف گروه جهادی شهیده کلانتر هرمزی با همکاری حوزه مقاومت بسیج ام البنین (س) و همت خیرین مقدمات ازدواج آسان این زوج‌ها در هفته‌ی بسیج تدارک دیده شد.

سرهنگ عارف افزود: در پایان نیز به هرکدام از زوجین یک جلد قرآن کریم، کارت هدیه و هدایایی (پتو، فرش، سرویس ظروف آشپزخانه) از طرف سپاه و بسیج جامعه زنان تقدیم شد، ان شاءالله با حمایت مسئولان این سنت حسنه رسول خدا (ص) مورد استقبال بیشتر جوانان قرار گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.