استاندار اردبیل:

تیم‌های عملیاتی نظارتی در محلات فعال شوند

استاندار اردبیل بر فعال سازی تیم‌های عملیاتی نظارتی و حمایتی از سوی فرمانداران در محلات همزمان با اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست ویدیو کنفرانسی با فرمانداران استان، نظارت محله محور با همکاری ناحیه های مقاومت را از جمله ماموریت های تیم های نظارتی عنوان کرد.

او افزود: کنترل مراسمات خانوادگی به صورت محله ای، آگاه سازی خانواده ها به خصوص زنان خانه دار و بازنشسته ها برای پرهیز از همنشینی ها و رعایت نکات بهداشتی شد.

استاندار اردبیل با تاکید بر فعال سازی تیم های نظارتی محله ای از فردا در شهرستان های استان، گفت: در راستای تشکیل این تیم ها از سایر حوزه ها از جمله شهرداری ها و نواحی مقاومت نیز کمک گرفته شود.

بهنام جو بیان کرد: تیم های نظارتی با مراجعه به درب منازل و ایجاد فضای رقابتی بین محلات یک منطقه می توانند در راستای کاهش عوامل خطرزای کرونا و کاهش تعداد مبتلایان محله ای تاثیرگذار باشند.

او در ادامه به تکمیل و تجهیز نقاهتگاهها در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، خلخال، پارس آباد و گرمی اشاره کرد و گفت: در جریان اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی تمام حوزه ها از جمله سپاه و بسیج، کادر بهداشت و درمان ، نیروی های انتظامی و فرمانداری ها در قالب کمیته های مختلف همکاری می کنند و هدف همه این بخش ها شناسایی بیماران، گروه های پرخطر و دارای مشکلات معیشتی و خدماتی است.

استاندار اردبیل خواستار تلاش همه ارگان های همکار در جریان اجرای طرح سپهبد سلیمانی شد و اظهار کرد: جلب مشارکت های مردمی از قبیل رابطین سلامت نیز در راستای تسریع در اقدامات از اهمیت برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.