در نشست کمیته بانوان شهرستان اراک در خصوص اجرای طرح‌های هشت گانه بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، کمیته بانوان شهرستان اراک با حضور اعضا و ادارات مربوطه برگزار و در این نشست در خصوص اجرای طرح‌های هشت گانه بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حوزه بانوان بحث و تبادل نظر شد.

زارعی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اراک در این نشست با توجه به چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: مقرر شد طرح‌های هشت گانه‌ای از جمله طرح خیبر، ثلاله، خورشید خانه ات باش و طرح معینه با محوریت نقش زنان در دفاع مقدس اجرا شود.

زارعی افزود: این طرح‌ها با هدف ترویج الگوی زندگی زن ایرانی، اسلامی در سطح شهرستان اراک اجرا خواهد شد تا هم الگویی برای بانوان جامعه اسلامی و هم کمکی به برنامه‌های این حوزه باشد.

براساس ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح در زمینه برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس که از ابتدای خرداد ماه ابلاغ و از سوم خرداد شروع شد ۴۰ هفته با موضوعات مختلف در سراسر کشور اجرا می‌شود.

از این ۴۰ هفته ۳۲ هفته به استان‌ها و هفته‌های دیگر به نیرو‌های ویژه ستاد کل نیرو‌های مسلح مثل هفته نیروی دریایی هفته نیروی مقاومت هفته نیروی هوایی ختصاص داده شده تا فعالیت این نیرو‌ها هم در دفاع مقدس معرفی شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.