هفته ویژه چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی از ۱۷ آبان

هفته ویژه معرفی دستاورد‌های استان مرکزی در دوران دفاع مقدس از ۱۷ تا ۲۳ آبان در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پاسدارغلامرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: براساس ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ آبانماه هفته گرانیگاه یا هفته ویژه استان مرکزی در موضوع چهل سالگی دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه امسال به عنوان چهل سالگی دفاع مقدس نامگذاری و ابلاغ شده است افزود: برای هر استان یک هفته درنظر گرفته شده و قراراست برنامه‌های ویژه استان مرکزی در حوزه گرامیداشت دفاع مقدس در این هفته اجرا شود.

او اضافه کرد: استان مرکزی در این هفته باید به معرفی نقش بخش‌های مختلف و اقشار مختلف خودش در دوران دفاع مقدس بپردازد و امیدواریم بتوانیم به خوبی این نقش را برای جامعه هدف که مردم عزیز کشورمان هستند تبیین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: با توجه به شیوه ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان خیلی برنامه فیزیکی نداریم و برنامه‌ها عمدتا در فضای مجازی و در فضای رسانه‌ای با همکاری بزرگواران در صدا و سیمای استان مرکزی   پخش خواهد شد.

او ادامه داد: با توجه به هفته ویژه استان مرکزی شبکه‌های سراسری صدا و سیما هم فرصتی در اختیار استان قرار خواهند داد تا برنامه‌های تهیه شده از شبکه‌های ملی هم در اختیار جامعه مخاطب قرار بگیرد.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: براساس ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح در زمینه برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس که از ابتدای خرداد ماه ابلاغ و از سوم خرداد شروع شد ۴۰ هفته با موضوعات مختلف معرفی می‌شوند.

او اظهار کرد: از این ۴۰ هفته ۳۲ هفته به استان‌ها و هفته‌های دیگر به نیرو‌های ویژه ستاد کل نیرو‌های مسلح مثل هفته نیروی دریایی هفته نیروی مقاومت هفته نیروی هوایی ختصاص داده شده  تا فعالیت این نیروها هم  در دفاع مقدس معرفی شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.