کلیه زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان اندیکا که بر اثر بارش‌های اخیر قطع شده بود، به حالت عادی بازگشت.

امراله نوذری فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در جریان بارندگی های سیل آسای اخیر و به دلیل پارگی فیبرنوری، اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه در کل شهرستان قطع گردید.

او افزود: در جریان بارش‌های روز شنبه، فیبر نوری در بیش از ۵ نقطه دچار آسیب شده بود که در یکی از نقاط به دلیل صعب العبور بودن مسیر، مجبور به جابجایی و راه اندازی ۱۵۰ متر فیبر نوری جدید شدیم که باعث شد زمان بیشتری برای رفع این مشکل اختصاص یابد.

نوذری بیان داشت: با تلاش کارشناسان شرکت مخابرات، شب گذشته کلیه خطوط ارتباطی شهرستان اندیکا در ۳ بخش مرکزی، آبژدان و چلو به حالت عادی بازگشت.

فرماندار اندیکا در پایان تصریح کرد: خطوط ارتباطی این شهرستان تنها به وسیله فیبر نوری است که از سمت لالی متصل بوده  و در تلاش هستیم تا ۲ ماه آینده، مسیر جدید فیبر نوری از سمت ایذه به اندیکا  را متصل کنیم تا دیگر شاهد بروز چنین مشکلاتی در شهرستان نباشیم.

مشکلات مخابراتی از جمله مشکلات اصلی و جدی در اندیکا است که مردم مرتب با آن درگیر هستند و با کوچکترین حادثه‌ای، کل ارتباط شهرستان شامل آنتن دهی موبایل، اینترنت همراه، adsl، دستگاه‌های پوز، و... برای چندروز به طور کامل قطع می‌شود.

انتهای پیام/ى

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.