فلاح زاده در بازدید از روستا‌های بخش مرکزی، میداود و صیدون باغملک، وضعیت شبکه ارتباطی در این مناطق را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور بررسی ارتباطات روستایی در بخش‌های مرکزی، صیدون و میداود باغملک به همراه عبدالله ایزد پناه نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس از مناطق مذکور بازدید به عمل آمد.

او افزود: در این بازدید ضمن بررسی وضعیت شبکه ارتباطی، طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام و در حال اجرا در بخش‌های شهرستان باغملک مورد بررسی قرار گرفتند.

رفع مشکلات شبکه ارتباطی روستاهای باغملک در اولویت است

فلاح زاده اظهار داشت: همچنین مشکلات شبکه ارتباطی روستایی همراه اول این مناطق و روستا‌های اطراف مورد بررسی قرار گرفت و از وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام و پیشرفت آن‌ها به منظور توسعه شبکه ارتباطات در این مناطق بازدید شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ارائه خدمات مخابراتی به روستاییان در این شرایط که نیاز همه مردم است را از اولویت‌های شرکت مخابرات ایران دانست و بیان کرد: در این زمینه با تلاش شبانه روزی همکاران در مخابرات منطقه به منظور بهبود کیفیت و رفع نیاز‌های ارتباطی روستاییان گام‌های موثری برداشته شده است و امیدواریم با توسعه همه جانبه ارتباطات در سراسر ایران شعار "ایران هوشمند" تحقق یابد.

رفع مشکلات شبکه ارتباطی روستاهای باغملک در اولویت است

این مقام مسئول ادامه داد: در ادامه این بازدید ابتدا از پروژه در حال اجرای سایت همراه اول میداود علیا بازدید و از نزدیک پیشرفت فیزیکی این پروژه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته شد و امیدوارمی با راه اندازی این سایت، ضعف پوشش آنتن دهی این روستا و روستای محمد آباد و مناطق اطراف برطرف و مشترکان از شبکه‌ای با کیفیت بهره شوند.

فلاح زاده با بیان اینکه شبکه ارتباطی روستا‌های بکونی و سوالی از توابع بخش صیدون مورد بررسی قرار گرفت و دستور رفع فوری مشکلات پوشش آنتن دهی به منظور ارائه شبکه‌ای مطلوب صادر شد، تصریح کرد: همچنین شبکه ارتباطی همراه اول روستا‌های بخش مرکزی باغملک بررسی و دستور‌های لازم به مسئولان مربوطه برای تسریع در فرآیند نصب و راه اندازی سایت شهری منجنیق سفلی و سایت‌های روستایی چلچلک، هوره گلکه و پل بریده به منظور توسعه و گسترش و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی به منظور ارائه خدمات ارتباطی مطلوب به مشترکان در این روستا‌ها و مناطق اطراف صادر شد.

رفع مشکلات شبکه ارتباطی روستاهای باغملک در اولویت است

او در خصوص برنامه نصب و راه اندازی این سایت‌ها گفت: همه کار‌های مقدماتی و مکان یابی آن انجام شده است و جهت نصب و راه اندازی این سایت ها، در حال فرایند انتخاب پیمانکار به منظور اجرای این پروژه‌ها هستیم.

رفع مشکلات شبکه ارتباطی روستاهای باغملک در اولویت است

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.