استاندار فارس ضمن تاکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی استان، گفت: فارس همواره نقش اساسی در تامین نیازمندی‌های صنعت هوایی کشور داشته و ضرورت دارد که برای تقویت هرچه بیشتر این صنعت در استان گام برداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی در بازدید از واحد تولیدی تجهیزات فرودگاهی در شیراز افزود: همه فعالیت‌ها در زنجیره اقتصادی کشور مورد توجه قرار دارند و تلاش‌ها در این زمینه نیز باید در زمینه تامین منافع همگانی باشد.

او حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی را از جمله اهداف دولت و کارگزاران دانست و گفت: به منظور شناسایی و رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید، انجام چنین بازدید‌هایی بر اساس اهداف کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار فارس، رفع تعهدات ارزی، تامین نقدینگی و مشکلات اعتباری را از جمله مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی برشمرد و ادامه داد: تحریم‌ها و قوانین بانکی شرایط خاصی را برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده که فارغ از اراده تولیدکنندگان است و در همین خصوص باید بکوشیم تا در حل و فصل این مشکلات به توافق برسیم.

رحیمی، ضمن ابراز امیدواری نسبت به بهبود شرایط اقتصادی افزود: امروز با شرایط خاصی همانند جنگ مواجه هستیم که می‌طلبد در این شرایط برای رفع مشکلات و موانع موجود برنامه‌ها و تدابیر خاص اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار