معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از کاهش تردد‌ها در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابع با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیومرث غلامی معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، از کاهش تردد‌ها در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابع با اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها خبر داد و گفت: متاسفانه در بررسی‌های میدانی پوشاندن، مخدوش کردن پلاک دیده شده است.

او از کاهش تردد‌ها در شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابع نسبت به مدت مشابه در هفته گذشته خبر داد و گفت : این کاهش تردد‌ها نشان از همکاری هم‌استانی‌ها با پلیس راهور در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها است.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر در شهر کرمانشاه، گره خاص ترافیکی نداریم و جریان ترافیک در معابر کاملا به صورت روان است.

او ادامه داد: در طول ۴۸ ساعت گذشته که بحث اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی را داشته‌ایم در بررسی‌های میدانی متاسفانه آماری از خودرو‌های فاقد پلاک، پوشاندن پلاک و گل‌مالی کردن پلاک خودرو را داشته‌ایم که برای فرار از اعمال قانون این قبیل کار‌ها را انجام می‌دهند.

غلامی ادامه داد: کسانی که این کار را انجام می‌دهند احساس امنیت را از شهروندان می‌گیرند و برخورد با این قبیل افراد مطالبه به حق مردم است که پلیس در این راستا برخورد‌ها بدون اغماض است و به هیچ وجه در برخورد با متخلفان کوتاه نمی‌آیند و تا پایان طرح به پارکینگ‌ها هدایت می‌شوند.

او افزود: حتما استعلام سوابق راننده و خودرو با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی داده می‌شود و حتی ارقامی که تغییر داده با پلاک‌های مشابه باید خلافی آن‌ها را هم پرداخت کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.