سخنگوی ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه گفت : خوشبختانه اکثر بازاریان و اصناف استان بخصوص شهر کرمانشاه در ۲ روز گذشته همکاری خوبی با مسوولان برای اجرای طرح جدید ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها داشته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسعود بهرام نژاد سخنگوی ستاد مقابله با کرونا کرمانشاه گفت : براساس گزارش‌های دریافتی و مشاهدات مسئولان استان اکثر اصنافی که براساس طرح جدید باید بسته باشند به قانون تمکین کرده و مغازه‌های خود را بسته اند که این جای تقدیر و تشکر دارد که بازاریان در همه حال و در بحران‌های مختلف یاری رسان مسوولان بوده اند.

او گفت : در سطح شهر مشاهده می‌شود که برخی اصناف به طرح جدید بی اعتنا بوده و مغازه‌های خود را باز کرده اند که لازم است این دسته از افراد نیز به احترام همکاران خود و سلامت شهروندان به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند و در مدتی که لازم است حتما مغازه‌های خود را بسته نگه دارند.

او با بیان اینکه اصناف استان در طرح‌های قبلی ایجاد محدودیت‌ها همکاری خوبی با ستاد کرونای استان داشته اند، افزود: انتظار می‌رود در این مرحله مسئولان و کادر بهداشتی را که شبانه روز تلاش می‌کنند یاری کنند تا از این مرحله بحرانی عبور کنیم.

بهرام نژاد افزود: در صورتی که مردم تا پایان اجرای محدودیت‌ها همچنان همکاری کنند می‌توانیم شاهد کاهش محسوس آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ باشیم.

او گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی از بامداد شنبه اول آذر ماه در سراسر استان کرمانشاه براساس وضعیت‌های قرمز، نارنجی و زرد آغاز شده و نحوه اجرای محدودیت‌ها هیچ تفاوتی با سایر استان‌های کشور ندارد.

مدیرکل حوزه استاندار کرمانشاه ادامه داد: پلیس به صورت هوشمند برتردد خودرو‌ها نظارت می‌کند و به عنوان مثال اگر تردد یک خودروی غیربومی در سطح خیابان‌ها متوقف نشد، به معنی بی توجهی به تخلف او نیست بلکه این خودرو به صورت هوشمند و توسط دوربین‌ها جریمه خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه گفت: همزمان با محدودیت‌های جدید کرونایی، طرح «شهید سپهبد سلیمانی» نیز در ۱۰ محله کلانشهر کرمانشاه و شهر‌های دیگر استان به صورت محله محور اجرا می‌شود.

بهرام نژاد گفت: در این طرح محله‌محور، تیم‌های مشترک بسیج و دانشگاه علوم پزشکی با مراجعه به منازل مبتلایان را شناسایی و راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.