استاندار کرمانشاه با اشاره به شروع محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونا در استان و تعطیلی بسیاری صنوف طی این مدت، از دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها خواست مدارای بیشتری با اصناف داشته و فشار بر آن‌ها را مضاعف نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به شروع محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونا در کشور گفت : در استان کرمانشاه همزمان با کشور این محدودیت‌ها از ابتدای آذر ماه شروع شده و خوشبختانه مردم همکاری خوبی در اجرای این طرح داشته اند.

او گفت : آمار فوتی‌ها و مبتلایان کرونا در پاییز امسال افزایش چشمگیری یافته و اگر محدودیت‌های اینچنینی اعمال نشود قطعا هزینه‌های بسیاری متحمل می‌شویم.

بازوند با تاکید بر اینکه همه باید در اجرای این طرح همکاری کنند، افزود: هم مسئولین و هم مردم باید با انسجام درکنار یکدیگر بوده تا از این بحران با کمترین خسارت عبور کنیم.

او با تقدیر از همراهی اصناف در اجرای این طرح افزود: خوشبختانه بسیاری اصناف برای حفظ سلامت خود و دیگران در این طرح همکاری کرده و محدودیت‌های فعالیت را رعایت کرده اند و انتظار از معدود صنوف گروه‌های دو، سه و چهار در شهر‌های قرمز که محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند این است که همکاری کنند، در غیراینصورت برخورد‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

بازوند با بیان اینکه ۸۰ درصد جمعیت استان در شهر‌های قرمز ساکنند و ۱۸ درصد در شهر‌های نارنجی و دو درصد در شهر‌های زرد، ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد که فعالیت ۹۸ درصد استان یا تعطیل است یا نیمه تعطیل و در شرایط قرمز که ۸۰ درصد جمعیت استان را شامل می‌شود بسیاری کسب و کار‌ها تعطیل شده و باید مدارای بیشتری با اصناف صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر شرایط سخت اصناف در دوره اجرای این محدودیت ها، از دستگاه‌های خدمات رسان، بانک‌ها و... خواست تا در این مدت نهایت همکاری و مدارا را با اصناف داشته و از فشار مضاعف بر آن‌ها خودداری کنند.

او بر تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌ها با ارباب رجوعان هم تاکید کرد و افزود: از دستگاه‌ها می‌خواهیم کارکنان خود را توجیه کنند که اگر در خصوص مسئله‌ای اطلاع ندارند اظهار نظر نکرده و مردم را سرگردان و نگران نکنند.

او افزود: در این روز‌ها که مراجعان به دستگاه‌ها کمتر شده از مدیران می‌خواهیم خودشان پای درد دل و مشکلات مردم بنشینند و مشکلات آن‌ها را رفع کنند و به کارمندانشان یاد بدهند با بهترین شیوه با ارباب رجوع برخورد داشته باشند.

استاندار کرمانشاه گفت: هیچ کس کار خلاف قانون از مدیران نمی‌خواهد، اما می‌توان در چارچوب قانون بسیاری مشکلات مردم را حل کرد و مدیران باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.